Administrarea SAP Basis
ASAP oferă o gamă completă de servicii SAP Basis - instalarea și actualizarea sistemului, suport în proiectarea și construcția, precum și pe parcursul utilizării sistemului. Specialiștii noștri experimentați în SAP Basis pot asista atât produsele tradiționale SAP, cât și cele mai noi tehnologii SAP, cum ar fi S/4HANA.
Servicii SAP BASIS
Avem o experiență vastă în configurarea și utilizarea soluțiilor locale și cloud. Serviciile SAP-Basis sunt complementul ideal pentru portofoliul nostru de servicii de suport, orientate către procesele de afaceri.

Consultanță SAP Basis

Instalare și configurare

Arhivare

Actualizări, upgrade-uri și migrare

Administrație

Integrare sistemică

Monitorizare

Soluții cloud

Analiza performanței și optimizarea performanței
Servicii oferite
Oferim clienților noștri următoarele servicii:
Monitorizare și notificare
Monitorizare baze de date
-
Disponibilitate
-
Performanță
-
Utilizare
-
Jurnal de erori

Monitorizare SAP Basis
-
Accesibilitate și stare a procesului de lucru
-
Short Dumps & jobs
-
Syslog & spool
-
Starea memoriei
-
Actualizări

Servicii de suport
-
Suport conform SLA-urilor stabilite
-
Suport 7x24x365 cu posibilitate de acoperire internațională
-
Service Desk – nivel 1, 2 și 3 de suport
-
Suport conform standardelor ITIL și CMMi
-
Managementul escaladărilor
-
Sistem de ticketing (Jira)
-
Revizuirea periodică a managementului serviciilor și evaluarea calității
Servicii de service și suport
-
Asistență și posibilitatea de înlocuire a experților IT ai companiei dvs.
-
Managementul recomandărilor
-
Implementarea recomandărilor și managementul execuției
-
Upgrade-ul bazelor de date și SAP (EHP și alte corecții)
-
Instalarea și configurarea de noi funcționalități
-
Copii de sistem și client
-
Consultanță în arhitectura IT
Doriți să aflați mai multe? Scrieți-ne la sales@asap.ro sau sunați la telefon: +40 31 229 8487.