Servicii Check Point
Ca lider în furnizarea de soluții în domeniul Check Point, ASAP oferă servicii extinse de suport. Suportul ASAP pentru Check Point este cel mai bun din clasă în ceea ce privește suportul software și hardware.
Asistență Premium Check Point
Cu asistența ASAP pentru Check Point, veți obține un design flexibil, multiple niveluri de servicii, o abordare proactivă și un timp de reacție rapid, adaptat nevoilor dvs. de afaceri.
ASAP ASISTENȚĂ PENTRU CHECK POINT: De ce să ne alegeți?
-
Fără investiție
ASAP oferă suport aprobat de Check Point pentru clienți locali și internaționali, fără a investi în o echipă internă de suport 24x7.
ASAP IT SRL -
Specialiști certificați
Asistență telefonică și reparații hardware de la ingineri calificați și experimentați, certificați de Check Point.
ASAP IT SRL -
Integrare cu Check Point PRO
Asistența Premium ASAP este compatibilă și se integrează complet cu Check Point PRO, pentru toate nivelurile de servicii, atunci când aveți achiziționat Check Point PRO.
ASAP IT SRL -
Alternativă avantajoasă
Oferim clienților noștri o alternativă avantajoasă la suportul furnizorului.
ASAP IT SRL -
Soluție de la cap la coadă
Oferim o soluție completă clienților noștri. Specialiștii ASAP au cunoștințe profunde despre tehnologiile de securitate.
ASAP IT SRL -
Răspuns rapid și suport flexibil
Serviciile de asistență ASAP corespund și chiar depășesc nivelurile de servicii ale Check Point.
ASAP IT SRL -
Oportunități suplimentare de venit
Oportunități suplimentare de venit și profit pentru toate vânzările de produse noi și pentru reînnoirile în baza dvs. instalată de Check Point.
ASAP IT SRL -
Serviciu de reînnoire
Serviciu specializat de reînnoire, pentru a menține contractele de suport hardware și software actualizate.
ASAP IT SRL -
Suport 24x7
Centrul de asistență tehnică ASAP oferă un răspuns rapid 24x7 la incidentele tehnologice Check Point, reducând astfel timpul de nefuncționare.
ASAP IT SRL -
Suport multilingv
Experții noștri vorbesc multe limbi, astfel încât să poată comunica ușor cu dvs., indiferent dacă vorbiți bulgară, engleză sau altă limbă.
ASAP IT SRL -
Consolidarea serviciilor
Deoarece ASAP oferă suport pentru multe alte furnizori, veți putea consolida cu ușurință serviciile dvs. și vă veți putea concentra pe activitatea principală.
ASAP IT SRL -
Schema de notificare pentru reînnoirea tehnică
Schema de reînnoire tehnică oferă un avertisment cu 90 de zile înainte de expirarea contractelor. Se prezintă o ofertă pentru reînnoire și prețuri pentru cele mai recente tehnologii.
ASAP IT SRL
Avantaje
-
Răspuns rapid 24×7 la toate incidentele tehnologice Check Point, raportate la Centrul de asistență tehnică ASAP. Acest lucru va ajuta compania dumneavoastră să reducă timpul de așteptare și întreruperile serviciului.
-
Apelul dumneavoastră va fi preluat de un specialist pregătit ASAP.
-
Servicii flexibile, adaptate cerințelor dumneavoastră de afaceri.
-
Escalarea furnizorilor și suport backend.
-
Acces la baza de resurse Check Point.
-
Acces la asistență tehnică pentru a răspunde întrebărilor legate de tehnologiile Check Point, pentru a maximiza rentabilitatea investițiilor clienților în tehnologii.
-
Suport multilingv pentru o comunicare ușoară cu specialiștii noștri tehnici.
-
Servicii de nivel mondial în țară.
Descrierea serviciului
Serviciile noastre de suport Check Point acoperă toate aspectele ciclului de întreținere. Suportul telefonic de la ASAP este oferit de ingineri experimentați, instruiți conform celor mai înalte standarde.

Alegeți între suport 8x5 sau 24x7x365

Apelurile sunt acceptate și gestionate de un specialist tehnic instruit

Timpi rapid de reacție și escaladare

Prioritizare

Număr de telefon dedicat

Solicitări de suport nelimitate
Diferitele niveluri de servicii oferă libertatea de a alege un nivel care se potrivește cel mai bine afacerii dumneavoastră:
-
Reparație hardware în aceeași zi
-
Reparație hardware în ziua lucrătoare următoare cu specialist tehnic la fața locului
-
Reparație hardware 24x7 de către un specialist tehnic la fața locului
Opțiunea „Suport la fața locului” garantează că un specialist calificat va ajunge la dumneavoastră pentru a efectua înlocuirea hardware-ului. Serviciile de suport sunt un component cheie al strategiei ASAP. Acestea oferă o viziune cuprinzătoare a strategiei ASAP de servicii de la cap la cap, combinând furnizarea de soluții tehnice cu servicii de calitate, pentru a sprijini activitatea clienților lor.
ASAP investește multe resurse pentru a putea oferi gama de servicii de suport de astăzi, folosind resurse de nivel excepțional și cunoștințe care acoperă peste 10 ani de experiență.
Doriți să aflați mai multe? Scrieți-ne la sales@asap.ro sau sunați la telefon: +40 31 229 8487.