Sisteme de stocare QSAN SAN și NAS

Ca partener oficial al QSAN, ASAP oferă soluții de asistență adaptate modelului dvs. de afaceri și integrate în operațiunile dvs. În plus, echipa noastră de profesioniști QSAN asigură monitorizarea și asistența 24/7 pentru echipamentele dvs. QSAN.

De ce să alegeți asistența QSAN SAN și NAS de la ASAP?

Din 2007, ASAP oferă asistență pentru IMM-uri în Bulgaria și România. Ca partener oficial al QSAN, echipa noastră vă va oferi tot ce este necesar pentru configurarea, migrarea, actualizarea, protecția și gestionarea echipamentelor dvs. QSAN. În plus, pentru a răspunde tuturor nevoilor de afaceri, oferim pachete personalizate pentru fiecare, de la micile afaceri până la clienții corporativi cu multe locații.

Disponibilitate și locații

În prezent, serviciile noastre de asistență sunt disponibile doar pe teritoriul Bulgariei și României pentru toate liniile de produse QSAN. QSAN sau alți parteneri QSAN pot acoperi orice țară din afara regiunii noastre, așa că vă rugăm să contactați reprezentantul dvs. QSAN pentru mai multe informații.

Pachete de suport

Ofertele noastre de suport acoperă toate cerințele clienților noștri, de la suport regulat până la suport sensibil la timp, atât la nivel software, cât și la infrastructură.

Serviciu/Pachet Înlocuirea pieselor și asistență de la distanță Asistență „next business day” Asistență în zilele lucrătoare 5 x 8 x 4 Asistență extinsă 24x7 24x7x4
Schimbare de piese în termen de 2 zile lucrătoare
Răspuns în ziua lucrătoare următoare/schimbare de piese în termen de 1 zi lucrătoare
Vizită în ziua lucrătoare următoare
8 ore pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, reacție în termen de 4 ore
7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi, reacție în termen de 4 ore
Suport 24 x 7 prin telefon
Suport nelimitat prin email și helpdesk
Acces la baza de date tehnică online de cunoștințe
Diagnosticare la distanță prin consolă

Doriți să aflați mai multe? Scrieți-ne la sales@asap.ro sau sunați la telefon: +40 31 229 8487.