ASAP oferă servicii de suport pentru Atlassian, inclusiv: suport, rapoarte lunare, suport pentru migrarea în cloud, dezvoltări personalizate, gestionarea mediului critic și multe altele.
Dacă aveți nevoie de asistență pentru suportul produselor Atlassian - Jira Software, Jira Service Management, Confluence, Bitbucket etc., vă rugăm să ne contactați. Echipa noastră va elabora o soluție personalizată în funcție de nevoile afacerii dumneavoastră. De asemenea, acoperim și suportul pentru Linux, Windows și alte baze de date, inclusiv Postgres, Microsoft Azure SQL, MS SQL, Oracle și MySQL.
În plus, echipa ASAP vă poate oferi soluții digitale utilizând fiecare dintre produsele Atlassian.
Jira Software (Pentru urmărirea diferitelor proiecte)
Jira Align (Pentru planificare flexibilă în companie)
Jira Service Management (Fostul Jira Service Desk, IT service desk și customer service)
Jira Core (Pentru managementul de bază al afacerii)
Opsgenie (Pentru management modern al incidentelor)
Statuspage (Pentru comunicare în cazul incidentelor)
Confluence (Pentru colaborarea la documente)
Trello (Pentru organizarea vizuală)
Hipchat Team (Chat, video, partajare de fișiere)
Code, Ship și Build
SourceTree (Pentru clienți desktop Git și Mercurial)
Bamboo (Gestionarea integrării și livrărilor)
Atlassian Access (Pentru securitate și control în cloud)
Crowd (Pentru gestionarea identității cu autentificare unică)
ASAP are o experiență bogată în utilizarea instrumentelor Atlassian. Cunoaștem toate produsele lor noi, funcționalități și teste beta. Iată o parte din serviciile Atlassian Cloud pe care le putem oferi:
Cu echipa noastră Atlassian, serviciile dvs. Atlassian Data Center / Server vor fi întotdeauna actualizate datorită actualizărilor planificate, întreținerii regulate și tot ce este necesar pentru a asigura că software-ul dvs. funcționează la viteza afacerii dvs. O parte din serviciile noastre Atlassian Data Center / Server sunt:
Doriți să aflați mai multe? Scrieți-ne la sales@asap.ro sau sunați la telefon: +40 31 229 8487.